BUTIK PTASIA 6

Butik Ptasia 6 Polish Fashion Concept Store rozpoczął swoją działalność w kwietniu 2014 roku. Od tego czasu zdobył dużą grupę stałych klientek, które cenią butik za duży wybór ubrań (średnio około 900 sztuk na wieszakach), dobrą lokalizację w centrum miasta, miłą atmosferę oraz bezpretensjonalne podejście do mody. Na Ptasiej można znaleźć modę dla kobiet, reprezentowaną przez prawie 30 polskich marek.

Klientkami butiku są kobiety pełniące różne funkcje życiowe i zawodowe, ale mające jeden wspólny mianownik – dbałość o wygląd i przywiązanie do stylu. Nie podążają za tym, co aktualnie jest najmodniejsze, raczej same wyznaczają trendy w swoim środowisku. Do zakupów podchodzą bardzo racjonalnie, a ubranie to dla nich sposób wyrażenia własnej osobowości, a nie manifestacja statusu. Klientki Ptasiej 6 cenią sobie oryginalność, lecz równie ważny dla nich jest komfort zakupów. Lubią poczuć materiał, przymierzyć kilka, a czasami nawet kilkanaście ubrań przed zakupem tego jednego. Wybierając Ptasią 6, otrzymują lokalizację w samym centrum Warszawy, przestronny butik, w którym zachowane są proporcje przestrzeni lokalu i ekspozycji asortymentu. Klientka może skorzystać z fachowej porady obsługi Ptasiej 6 lub samodzielnie i swobodnie przeglądać ofertę butiku.

Od samego początku butikowi Ptasia 6 przyświecała idea, iż nie ma sensu oferować wzorów ubrań, których bardzo dużo jest już w internecie lub na targach modowych. Przy wyborze marek, butik kieruje się głównie tym, aby ubrania miały w sobie coś ciekawego, były kobiece, ale także tym, aby każda klientka czuła się w nich naturalnie i swobodnie. Jednym z celów butiku Ptasia 6 jest dobór oferty w taki sposób, aby była ona interesująca i atrakcyjna również dla kobiet, które dotychczas nie miały styczności z niezależną modą.

Nasza misją jest aby jak najwięcej Polek miało wyjątkowe ubrania do noszenia na co dzień.

Ptasia 6 znajduje się w samym centrum Warszawy, w historycznej osi saskiej vis a vis pałacu Lubomirskich. Korzystając z komunikacji miejskiej, najłatwiej dotrzeć do butiku, wysiadając na Placu Bankowym (metro Ratusz). Poruszający się własnym transportem mogą zaparkować na chodniku przed butikiem.

PARTNERZY
polscy-projektanci-butik-partner_futu
polscy-projektanci-butik-partner_thenewlook
polscy-projektanci-butik-partner_mess
polscy-projektanci-butik-partner_femi
polscy-projektanci-butik-partner_miumag
polscy-projektanci-butik-partner_hedonist
polscy-projektanci-butik-partner_streeters
polscy-projektanci-butik-partner_syfon
polscy projektanci - butik -partner chowanski osobisty stylista

BUTIK MODA POLSKA

PTASIA 6

Butik polscy projektanci PTASIA 6 powstał na fali zainteresowania jakie wzbudziła moda polska, będącego kolejnym etapem ewolucji gustów polskich konsumentów.

Początek transformacji ustrojowej, oraz związane z nim otwarcie polskiego rynku zrewolucjonizowało styl ubierania się polaków. Moda Polska nie była już ograniczona jedynie do oferty państwowych domów towarowych, jak grzyby po deszczu powstawały różnego rodzaju bazary i targowiska na których można było kupić najnowsze „hity mody”. Polacy zapragnęli jak najszybciej wyglądać tak jak na zachodzie. Dorośli poszukiwali ubrań w stylu Miami Vice i Dynastii, dla młodzieży wyznacznikiem stylu był niemiecki magazyn popcorn. W polskiej modzie był to okres radosnego eksperymentowania, a znanych polskich projektantów można było policzyć na placach jednej ręki.

Dalsze zmiany w handlu miały też swoje odbicie w modzie polskiej. Gdy tylko w Polsce pojawiły się pierwsze centra handlowe Polacy pokochali je miłością od pierwszego wejrzenia, a o tym jaka jest teraz modna polska zaczęły decydować kolorowe witryny odzieżowych koncernów. Sklepy sieciowe oferują gotowe zestawy ubrań, zawsze zgodne z tym co jest wskazywane jako najmodniejsze przez kolorowe magazyny, telewizję i blogerów. Nawet ktoś kto nigdy nie interesował się modą, z pomocą sprzedawcy wyjdzie z takiego sklepu ubrany w zgodzie z trendami. Cyklicznie organizowane wyprzedaże spowodowały również że, moda polska lansowana przez sieciówki stała się dostępna dla mniej zamożnych.

Polacy trochę bardziej interesujący się modą szybko jednak zorientowali się, że oferta wielu dużych marek modowych jest do siebie bardzo podobna, a jakość ubrań często pozostawia wiele do życzenia. W tym momencie moda polska zaczęła po raz kolejny zmieniać swoje oblicze, pojawiło się zapotrzebowanie na rzeczy oryginalne, inne niż w centach handlowych.

Z odpowiedzią na to zapotrzebowanie przyszli nowi projektanci mody, zwani też młodymi lub niezależnymi projektantami. Rzesza osób, często nie związanych wcześniej z modą napłynęła do branży mody, cześć z chęci artystycznej ekspresji i autentycznego zainteresowania modą a część z chęci zysku i w poszukiwaniu ciekawej alternatywy dla pracy na etacie. W naturalny sposób głównym kanałem sprzedaży nowej mody polskiej stał się internet jako medium najbardziej elastyczne. Sprzedaż offline, zdominowały regularnie organizowane imprezy sprzedaży bezpośredniej popularnie nazywane targami, często organizowane w symbolicznych miejscach handlu z lat 90, takich jak popularny „stadion” oraz pałac kultury. Niezależna moda polska to w skali całego polskiego rynku odzieżowego wciąż zjawisko niszowe co jednak stanowi element jego tożsamości.