Dostawa

Po opłaceniu zamówienia otrzymasz mail potwierdzający prawidłowe złożenie zamówienia. Od tego momentu potrzebujemy do 3 dni roboczych aby skompletować i spakować Twoje zamówienie. Gdy przesyłka dla Ciebie będzie gotowa prześlemy informację potwierdzającą zlecenie przez nas dostawy.

Przesyłki dostarczamy za pomocą firm zewnętrznych i wskazane przez nas terminy dostaw są „przybliżonymi terminami dostawy” oferowanymi przez przewoźników.

Sugerowany czas dostawy :

Kurier – 2 dni
Paczkomaty InPost – 3 dni
Poczta polska – czas dostawy 4 dni

W sprawie ustalenia innego niż wymienione sposobu dostawy prosimy o kontakt e-mail na info@ptasia6.pl

 

Zwroty

Możesz zwrócić zakupioną przez internet rzecz w przeciągu 14 dni od dostarczenia przesyłki. Aby zwrócić towar wyślij mail na info@ptasia6.pl zawierający Twoje dane oraz numer zamówienia którego dotyczy rezygnacja oraz odeślij do nas zakupioną rzecz na adres: P6 Ewa Grygo, ul. Ogrodowa 48/88, 00-876 Warszawa.

Zwracany produkt musi być nieużywany, pozbawiony zapachu, czysty oraz z przyczepionymi metkami, a ponadto zapakowany w sposób zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.

Zwrócimy Ci wszelkie koszty związane z zakupem w przeciągu 14 dni od momentu otrzymania zwracanego towaru. Koszty zwrotu towaru ponosi kupujący. Przypominamy, że zgodnie z §5 ust. 7, który stanowi powtórzenie art. 34 ust. 4 ustawy o prawach konsumenta, kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru. Dlatego prosimy o mierzenie towarów z zachowaniem ostrożności i w sposób, który zapobiegał będzie zniszczeniu towarów, w tym ich ubrudzeniu, rozerwaniu czy pofarbowaniu. Jeśli towary zwrócone będą zniszczone w stopniu zmniejszającym ich wartość zmuszeni będziemy do obciążenia Cię kwotą, o którą wartość zostanie zmniejszona.